Informatsioon
Tasumine
Kauba eest võib Ostja tasuda:
- Internetimaksed (pangalingid).
- Maksekaardiga (krediit- või deebetkaardiga).
- Pangaülekanne (ettemaksuarve alusel).
Täpsemalt tasumisvõimalustest:
Internetimaksed (pangalingid) sinu pangakontolt. See on veebis ostlemisel arveldamiseks mõeldud kiire ja turvaline makseviis. Makse tegemiseks vali oma pank, logi sisse ja kinnita makse.
Kauba eest saad tasuda ka krediit- ja deebetkaartidega VISA, MasterCard ja Maestro, millel on internetimaksete turvalise teostamise võimalus. Selle võimaluse saad aktiveerida oma internetipangas. Kui oled sisestanud kaardi omaniku andmed, kaardi numbri, kehtivusaja ja CVV koodi, siis võetakse sellelt pangakontolt kohe maha tellimuse summa.
Pangaülekannet saab sooritada ettemaksuarvel märgitud pangakontole. Palun sisestage oma tellimuse number selgituse väljale, et sinu tellimus töödeldakse võimalikult kiirelt.
Kauba kohaletoimetamine ja kätte saamine
Ostja teeb valiku kauba kättetoimetamise viisi osas (pakiautomaat, kullerteenus vm) tellimuse vormistamise käigus ja kannab transpordikulud.
Juhul kui ostu-müügitehingu maksumus ületab 10€ on transport Eesti piires tasuta (ainult pakiautomaati).
Rahvusvahelise transpordi maksumus on sõltuvuses sihtadressaadi asupaiga riigist.
Transpordi hinnakiri
Kauba maksumus | Kullerteenus | Pakiautomaat |
---|---|---|
<10€ | 5€ | 2.5€ |
>10€ | 5€ | 0€ |
Kõikidele hindadele lisandub käibemaks 22%.
Kiirtranspordi osas palume meiega ühendust võtta e-posti [email protected].
Pakiautomaadiga on võimalik saata kuni 31,5 kg saadetisi.
Maksimaalsed mõõdud (kõrgus, laius, pikkus) on: 36 x 43 x 61 cm.
Kullerteenuse puhul võib paki kaal olla kuni 31,5 kg ning saadetise pikim külg võib olla maksimaalselt 175 cm ning paki ümbermõõdu ja pikima külje summa kuni 3,0 m (2 x kõrgus + 2 x laius + pikim külg).
Lepingust loobumine, Kvaliteetse kauba tagastamine:
- 1. www.omi.ee füüsilisest isikust ostjal („Ostja“) on õigus ilma põhjust nimetamata 14 (neljateistkümne) päeva jooksul keelduda kaubast, kui seda ei ole kasutatud, rikutud või selle väljanägemine ei ole oluliselt muutunud, see tähendab, et kauba või selle pakendi väljanägemisele on tehtud ainult sellised muudatused, mis olid vajalikud saadud kaubaga tutvumiseks. Ostja peab kasutama seda õigust vastutustundlikult ja tagastama kauba korralikus originaalpakendis, samuti tagastama kõik kauba komplekti kuuluvad osad. Kauba tagastamise kulud peab katma Ostja.
- 2. Kauba tagastamisel vastutab Ostja kauba väärtuse vähenemise eest, kui see on tekkinud toimingute tõttu, mis ei olnud vajalikud kauba laadi, omaduste ja toimimise kindlaks tegemiseks.
- 3. Kaup tuleb tagastada pakiautomaadist kasutades tagastuskoodi koos toote tagastusankeetiga (PDF-vormingus; WORD-vormingus).
- 4. Pärast Kauba kättesaamist ja selle kvaliteedi hindamist tagastab Müüja Kauba eest kogu või osa raha eest hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul arvates Kauba lähetamise tõendi müüjale laekumise või kauba tagastamise kuupäevast. Kui tagastatakse vaid osa Kaubast, tagastatakse nende Kauba kohaletoimetamise kulud, kui on kohaldatud saatmistasu. Kui kauba tagastamiseks valiti müüja pakutust erinev viis, mis tõi kaasa ebaproportsionaalsed või suuremad kulutused, ei ole müüja kohustatud katma kauba tagastamise kulusid.
- 5. Ostja vastutab Toote väärtuse vähenemise eest, kui Toode tagastatakse või selle pakend on kahjustatud, Toode on kaotanud kaubandusliku välimuse (kahjustatud etiketid, kaitsekile vms), Toodet on kasutatud, Toode on ilma autentsete siltide, kaitsekottide ja samade tarvikuteta, millega seda müüdi, Toode on räpases ja/või mitteoriginaalses pakendis (ilma juhiste ja garantiita, kui need tarniti koos Tootega), erineva komplektsusega kui Ostja poolt ostetud. Tagastamisel on vaja esitada arve või kassakviitung või muu Müüjalt Toote ostu-müüki kinnitav dokument (nt: maksekaardi väljavõte) ja tellimuse number.
- 6. Tagastatava kauba komplektsuse eest vastutab Ostja. Kui kaup ei ole komplektne, siis Müüja tagastatavat kaupa vastu ei võta.
- 7. Ostja õigus tagastada e-poest ostetud kvaliteetset kaupa ei kehti:
- 7.1. lepingutele, mille alusel valmistati kaup tarbija eritellimusel, mitte polnud valmistatud eelnevalt, ja mis valmistatakse, arvestades tarbija isiklikku valikut või juhtnööre, samuti kaubale, mis on kohandatud selgelt tarbija isiklikeks vajadusteks;
- 7.2. lepingutele, millega osteti kiiresti riknevat kaupa või kaupa, mille säilivusaeg on lühike;
- 7.3. lepingutele, millega osteti pakendatud kaupa, mis on pärast kohaletoomist pakendist välja võetud ja mida ei saa tagastada tervishoiu või hügieeni põhjustel;
- 7.4. Lepingutele, millega osteti kaupa, mis pärast kohale toimetamist segunevad oma iseloomu tõttu eraldamatult teiste esemetega;
- 7.5. lepingutele, millega osteti pakendatud pakendatud tarkvara, mis on pärast kohaletoomist pakendist välja võetud;
- 7.6. Juriidilistele isikutele (ettevõtjatele) ei rakendata õigust keelduda internetilepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul ilma põhjust nimetamata.
Kauba kvaliteet:
- 8. Ostja poolt vastuvõetud ja Veebipoes esitatavate kaupade värvid võivad veidi erineda, kuna värvide eraldusvõime sõltub Ostja individuaalsetest arvutiomadustest. Samuti võivad Veebipoes esitletud Kauba piltidel olla Kauba lisatarvikud või komponendid, mis ei kuulu müüdavasse Tootepakendisse (Tootepakett on märgitud Tootekuulutuse rubriigis „Tooteinfo“). Toode loetakse pakutavale pakkumisele vastavaks, kui see vastab e-poes toodud näidisele, mudelile või kirjeldusele.
- 9. Kui kohale toimetatud kaup ei vasta kvaliteedinõuetele, peab ostja pöörduma Automaatikakeskus OÜ poole läbi e-posti [email protected] või helistades numbrile +372 5533042. Kliendil tuleb esitada pretensiooni esitamise ankeet (PDF-vormingus; WORD-vormingus).
- 10. Võimalik mittekvaliteetne Kaup esitatakse esmajärjekorras Müüja garantii ja tagastuste osakonnale) ja alles siis, kui on tuvastatud, et Kaup ei ole kvaliteetne, täidetakse Ostja taotlus seoses mittekvaliteetse Kaubaga.
- 11. Seadmed, mis antakse hooldus/remonditeenindusele, ei tohi sisaldada Ostja isikuandmeid, SIM kaarte. Ostja peab enne selle esitamist varundama garantiihoolduseks esitatud digitaalse mäluga seadmete andmed mõnes teises seadmes.
- 12. Kauba tootja garantiikohustused kehtivad ainult sel juhul, kui ei ole rikutud kauba kasutustingimusi. Enne Kauba kasutamist peab Ostja tähelepanelikult läbi lugema kauba kasutusjuhendi,
- 13. Kaupu, mis on antud hooldus/remonditeenindusesse, kuid millele ei ole järele tuldud garantiiteenindusse ja (või) Müüja juurde, säilitatakse 3 (kolm) kuud. Seda tähtaega hakatakse lugema esimese teate edastamisest Ostjale tema nimetatud kontaktandmetel (telefoni teel, e-postiga jne) selle kohta, et Ostja võib hooldus/remonditeenindusesse oma kaubale järele tulla. Kui nimetatud tähtaja jooksul Ostja kaubale järele ei lähe, on müüjal õigus kaupa mitte säilitada; Kaup tuleb utiliseerida. Sellisel juhul ei vastuta Müüja tema kätte jäetud kaubas oleva Ostja teabe eest ja muu sellise hävitamise tõttu Ostjale tekkinud kahju eest.
- 14. Kui Ostja on soetanud mittekvaliteetse kauba või teenuse, siis ei piira Müüja antud kvaliteedigarantii ostja (tarbija) õigusaktidega sätestatud õigusi. Vaidlused kauba kvaliteedi, tagastamise ja muude ostu-müügi tingimuste kohta lahendatakse ostu-müügi reeglites sätestatud korras ja tuginedes siseriiklikele õigusaktidele.
- 15. Kõigile Teie küsimustele vastame meeleldi e-posti aadressil [email protected] ja telefonil +372 5533042.
- 16. Ostja ja Müüja vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Müüja on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil [email protected]). Täpsemat infot vaidluste lahendamise kohta leiate: www.komisjon.ee.
- 17. Lisaks eeltoodule on Ostjal õigus e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) http://ec.europa.eu/odr.
Praak- või mittetäielikult komplekteeritud kaubad
- 18. Ostja, kes soovib esitada kaebuse praak- või mittetäielikult komplekteeritud kauba kohta, võib seda teha e-kirjaga aadressil [email protected].
- 19. Kaebuse esitamisel peab ostja esitama järgmise teabe:
- 19.1. Kauba tellimuse numbri;
- 19.2. Esitama/nimetama Kauba defekti, rikke tunnused või puuduoleva osa;.
- 19.3. Esitama teised tõendid (näiteks Kauba foto, defekti koha foto (kui see on mehaaniline vigastus ja seda on võimalik pildistada), Kauba tootepakendi foto, muu.
- 20. Kaebuse esitamisel on ostja kohustatud nimetama, milline oleks tema soov pretensiooni lahendamiseks:
- 20.1. Praakkaup palutakse asendada kvaliteetse kaubaga;
- 20.2. Mittetäielikult komplekteeritud kaup palutakse täiendada komplektist puudu olevate osadega;
- 20.3. Palutakse kaubale kohaldada allahindlust, st vähendada vastavalt Kauba hinda;
- 20.4. Palutakse tagastada tasutud raha.
- 21. Vastus Ostja pretensioonile esitatakse Ostjale 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Ostja apellatsiooni kättesaamise päevast. Raha tagastamise korral tagastab Müüja Ostjale Kauba eest raha ja selle kohaletoimetamise kulud. Kui tagastatakse ainult osa Kaubast, tagastatakse kohaletoimetamise kulud ainult juhul, kui ülejäänud sama tellimuse Kaubale, ainult ostes, kohaldataks madalamat määra kui Kauba ostmisel koos tagastatava Kaubaga ja ainult mahus, mis on võrdne eelnimetatud määrade erinevusega. Toote tagastamise kulud peab kandma Ostja.
Kahjustatud saadetis
- 22. Kohale toimetatud saadetise kvaliteeti kontrollige kulleri juuresolekul. Kui märkasite, et pakend on vigastatud:
- 22.1. teavitage sellest kauba kohale toonud kullerit;
- 22.2. märkige saadetise saatedokumenti, et pakend on vigastatud, ja täitke koos kulleriga Pakendi vigastuste (kontrollimise) akt;
- 22.3. kontrollige pakendis olevaid kaupu ja kui need on vigastatud, siis fikseerige vigastused fotodel. Fotod on vajalikud kauba tagastamise protseduuri täitmiseks;
- 22.4. kui pakend ei ole vigastatud, siis ei ole vaja kulleri juuresolekul kaupa kontrollida. Kui võtate saadetise vastu ja allkirjastate dokumendid, siis loetakse, et saadetis on kohale toimetatud korrektsena.
Remonttööde ja tagastamise tingimused
- 23. Tootja ega Automaatikakeskus OÜ ei vastuta programmide, andmete ega salvestatud teisaldatava meediumi kahjustuste või kaotsimineku eest.
- 24. Kui seadme rike on tekkinud vedeliku või võõrkeha sattumisel seadmesse või mehhaanilise vigastuse tagajärjel, kaotab tootjagarantii kehtivuse.
- 25. Klient kohustub seadme ära viima kolme kuu jooksul peale seda kui Automaatikakeskus OÜ on klienti teavitanud töö valmimisest. Selle tähtaja ületamisel on Automaatikakeskus OÜ-il õigus võõrandada seadme tehtud töö, kulutatud varuosade ja hoiukulude katteks või toode utiliseerida.
1. Üldsätted
- 1.1. See ostueeskiri koos eeskirjas nimetatud dokumentidega on ette nähtud teabe edastamiseks ettevõtte Automaatikakeskus OÜ (Müüja) kohta ning selles e-poes kaupa (Kaup) soetavatele isikutele (Ostja) e-poes müüdava kauba müügitingimuste (Eeskiri) kohta.
- 1.2. Seda eeskirja rakendatakse Kauba müümisel kõigi Müüja ja Ostja vahel sõlmitavate lepingute (Leping) puhul. Enne Kauba tellimist e-poest palume Eeskirja tähelepanelikult läbi lugeda ja veenduda, et olete sellest õigesti aru saanud. Palume pöörata tähelepanu sellele, et enne tellimuse lõpetamist on Ostja kohustatud kinnitama, et ta on nõus Eeskirjaga ning Privaatsuspoliitikaga, kui aga Ostja keeldub seda tegemast, siis ei ole tellimuse lõpetamine ja Kauba tellimine võimalik.
- 1.3. Ostjal on soovitatav see Eeskiri kasutamiseks välja printida või salvestada
- 1.4. Samuti teavitame, et seda Eeskirja võidakse muuta peatükis 6 sätestatud korras. Kauba tellimisel soovitame iga kord Eeskiri uuesti läbi lugeda, et Ostja oleks veendunud, et ta saab täielikult aru, millistel tingimustel ta konkreetsel juhul tellimuse teeb.
- 1.5. See Eeskiri ja kõik Müüja ja Ostja vahel sõlmitud Lepingud koostatakse riigikeeles.
2. Teave Müüja kohta
- 2.1. Seda Eeskirja rakendatakse Kauba soetamisel aadressil https://www.omi.ee. Müüja on Automaatikakeskus OÜ, Eesti Vabariigis nõuetekohaselt registreeritud ja tegutsev ettevõte, juriidilise isiku registrikood: 12851269, aadress: Kadaka tee 42a, Tallinn, 12915. Andmeid juriidilise isiku kohta kogutakse ja säilitatakse Eesti Vabariigi Juriidiliste isikute registris, registripidaja on Registrite ja Infosüsteemide Keskus. Müüja käibemaksukohuslase kood on EE101992253.
- 2.2. Rohkem teavet Müüja kohta on esitatud jaotises „Meist“.
- 2.3. Müüja kontaktteave on esitatud jaotises „Kontaktid“.
3. Kaubad
- 3.1. Ostja poolt saadud kauba ja Veebipoes esitletud Kauba toonid võivad veidi erineda, kuna värvide eraldusvõime sõltub Ostja individuaalsetest arvutiomadustest. Samuti võivad Veebipoes esitletud Kauba piltidel olla Kauba lisatarvikud või komponendid, mis ei kuulu müüdavasse Tootepakendisse (Tootepakett on märgitud Tootekuulutuse rubriigis „Tooteinfo“). Toode loetakse pakkumisele vastavaks, kui see vastab Veebipoes toodud näidisele, mudelile ja/või kirjeldusele.
- 3.2. Toote transportimise pakend võib e-poes erineda piltidel näidatust. Toote pakendi muutmine, eesmärgiga tagada Toote nõuetekohane ja ohutu transport, ei muuda Toodet ja/või selle e-poes märgitud omadusi ja/või funktsioone.
- 3.3. Kui pole selgesõnaliselt märgitud teisiti, on saadaval kõik Veebipoes loetletud Tooted. Juhul, kui tellitud Toode ei ole enam saadaval, teavitatakse Ostjat sellest koheselt e-posti või muul viisil (helistades ja/või SMS-i teel). Sel juhul pakub Müüja Ostjale võimaliku viisi probleemi lahendamiseks (näiteks: raha tagastamine, lisaaeg Toote kohaletoimetamiseks, sarnase toote kohaletoimetamine vms). Kui Ostja ei nõustu mõne Müüja pakkumisega, siis Toote tellimuse täitmine lõpetatakse.
- 3.4. Müüjal on õigus seada üksiktellimuse puhul konkreetsele tootele minimaalne ja/või maksimaalne tellimiskogus.
4. Isikuandmete töötlemine
- 4.1. Müüja töötleb Ostja isikuandmeid, juhindudes Privaatsuspoliitikast. Arvesse võttes seda, et Privaatsuspoliitikasse on märgitud Eeskirja olulised põhimõtted, soovitame Ostjal need tähelepanelikult läbi lugeda ja veenduda, et kõik Privaatsuspoliitika põhimõtted on talle arusaadavad ja vastuvõetavad.
5. Ostu-müügilepingu sõlmimine
- 5.1. Selles e-poes saavad Kaupa soetada järgnevad Ostjad:
- a) füüsilised isikud, kes on vähemalt 14 (neljateistkümne) aasta vanused;
- b) juriidilised isikud.
- 5.2. Kinnitades Eeskirjaga tutvumist, kinnitab isik, et tal on õigus sellest e-poest Kaupa soetada.
- 5.3. Tellitud Kauba maksumus ei tohi olla väiksem kui Ostukorvi miinimumsumma, mille tegelik suurus on märgitud jaotises "Tarne".
- 5.4. Müüja sätestatud Kauba tellimise kord annab Ostjale võimaluse enne tellimuse lõplikku esitamist see üle kontrollida ja võimalikud vead parandada. On soovitatav, et Ostja loeks enda koostatud tellimust hoolikalt ja kontrolliks seda igal tellimuse edastamise etapil.
- 5.5. Leping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks sellest hetkest, kui Ostja on veebipoes kokku pannud oma Ostukorvi, märkinud ära Ostja ees- ja perekonnanime (ladina tähtedega) ja kohale toimetamise aadressi, täpse postiindeksi, on valinud makseviisi ja tutvunud selle Eeskirjaga ning vajutab nupule „Telli“ ja tasuda tellimuse eest. Müüjal on õigus võtta ühendust Ostjaga tellimuses märgitud telefoninumbril sõlmitud lepingu küsimustes või lepingu täitmisel ilmnenud ebaselguste lahendamiseks.
- 5.6. Kui ostja esitab ja tasub tellimuse eest, saadetakse talle tellimuse kättesaamist kinnitav e-kiri.
- 5.7. Peale tellimuse vormistamist saadab Müüja Ostjale e-kirja ja/või lühisõnumi, teatades, et Kaup on Ostjale saadetud.
- 5.8. Kõik Ostja ja Müüja vahel sõlmitud Lepingud (tellimused) registreeritakse ja säilitatakse e-poe andmebaasis.
- 5.9. Lepingu sõlmimisel annab Ostja oma nõusoleku, et ostu sooritamise ajal märgitud e-posti aadressile saadetakse talle tellimuse elektrooniline käibemaksuarve, millele on märgitud ostu andmed. Käibemaksuarve saadetakse e-postiga tööpäevadel 6 (kuue) tööpäeva jooksul sel hetkest, kui Ostja võtab kauba vastu või kui Müüja edastab Kaubad kullerile (kui Kaubad toimetatakse Ostjale kätte, kasutades kulleri teenuseid). Tuleb märkida, et käibemaksuarve kirjutatakse välja kullerile Kauba üleandmise või Kauba kättesaamise (sõltuvalt sellest, milline Kauba kohale toimetamise viis oli valitud ning milline Müüja tarnijatest sel konkreetsel juhul Kaupa tarnib) kuupäevaga.
- 5.10. Erandjuhul, kui Müüjal puudub võimalus Toodet müüa näiteks seetõttu, et Toodet ei ole laos, kuna Toodet ei ole enam müügil, teavitab Müüja Ostjat e-posti teel või muul viisil. vahenditega (kõne ja/või SMS sõnum) ning pakkuda Ostjale võimalikku probleemimeetodi lahendust (näiteks: raha tagastamine, lisaaeg Toote kohaletoimetamiseks, analoogse toote kohaletoimetamine vms). Kui Ostja ei nõustu ühegi Müüja ettepanekuga, siis Toote tellimuse täitmine lõpetatakse ja kui Ostja on Toote eest juba tasunud, tagastab Müüja tasutud summad viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) jooksul.) kalendripäevad.
6. Õigus muuta eeskirja
- 6.1. Müüjal on õigus käesolevaid Reegleid muuta. Iga kord, kui Kauba tellitakse, kohaldatakse Müüja ja Ostja vahelise Lepingu sõlmimisel Reeglite sel ajal kehtinud redaktsiooni. Ostja tellimuse esitamise ajal kehtinud Reeglite versioon, mis saadeti Ostjale koos tellimuse kinnitusega, kehtib enne uute reeglite jõustumist esitatud ja lõpetamata tellimustele.
- 6.2. Iga kord, kui Reeglite muutmine toimub, teavitab Müüja sellest Ostjat ja teavitab sellest, märkides, et Reegleid on muudetud ja nende muutmise kuupäev on toodud käesolevate reeglite punktis 1.4.
7. Kauba tagastamine, Lepingust taganemine
- 7.1. Ostjal on õigus põhjust avaldamata lepingust taganeda ja saadud (väljasaadetud) kaup tagastada - käesolevate reeglite punktis 7.3 sätestatud tähtaja jooksul. See säte tähendab, et Ostjal, olles nimetatud ajavahemiku jooksul meelt muutnud või muul põhjusel otsustanud Kaubast loobuda, on õigus teavitada müüjat suuliselt või kirjalikult oma soovist kaup Müüjale tagastada ja Saada tagasi kauba eest tasutud raha. Kauba tagastamise kulud peab kandma Ostja.
- 7.2. Eelnimetatud lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus ei kehti lepingutele, mille puhul:
- a) lepingutele, mille alusel valmistati Kaup Ostjale eritellimusel, mis ei olnud valmistatud eelnevalt, ja mis valmistatakse, arvestades Ostja isiklikku valikut või juhtnööre, samuti Kauba puhul, mis on selgelt kohandatud Ostja isiklikeks vajadusteks;
- b) kiiresti rikneva Kauba või Kauba, mille säilivusaeg on lühike puhul;
- c) pakendatud Kauba puhul, mis on pärast kohaletoomist pakendist välja võetud ja mida ei saa tagastada tervishoiu või hügieeni põhjustel;
- d) Kauba puhul, mis pärast kohale toimetamist segunevad oma iseloomu tõttu eraldamatult teiste esemetega;
- e) pakendatud tarkvara, mis on pärast kohaletoomist pakendist välja võetud, puhul;
- 7.3. Ostja õigus lepingust taganeda ja kaup tagastada kehtib ainult füüsilistele isikutele ja tekib Lepingu sõlmimise kuupäevast, nagu on määratletud reeglite 5. osas. Ostjal on õigus 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Toote talle üleandmisest taganeda lepingust ja tagastada Toode Müüjale ning nõuda tagasi selle eest tasutud raha.
- 7.4. Ostja, kes soovib kaupa tagastada ja Lepingust üles öelda, peab pöörduma Müüja poole suuliselt või saatma Müüjale täidetud vabas vormis avalduse, milles oleks kirjas Lepingu ülesütlemise otsus. Pärast Ostja teate saamist saadab Müüja koheselt kinnituse teate kättesaamise kohta.
- 7.5. Üksusi võib vahetada ja/või tagastada pakiautomaadist kasutades tagastuskoodi, vastavalt„Tagastus ja garantii“ loetletud erandite alusel.
- 7.6. Ostja viivitamata ja igal juhul mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates päevast, mil Müüjale on teatatud otsusest tagastada Kaup (lepingust taganeda), tagastab või annab Kauba üle Müüjale või Müüja volitatud isikule. Kui Ostja on Kauba saatnud 14 (neljateistkümne) päeva jooksul arvates Müüjale kauba tagastamise (või lepingu ülesütlemise) otsusest teatamise päevast, loetakse, et Ostja on kauba nimetatud tähtaja jooksul saatnud. kauba tagastamise eest.
- 7.7. Kui ostja taganeb lepingust ja tagastab kauba, tagastatakse kogu kauba eest tasutud raha või 7.8. punktis nimetatud asjaolude eest osa neist, sh kohaletoimetamise kulud. Müüja tagastab pärast Kauba kättesaamist ja selle kvaliteedi hindamist kogu raha või osa Kauba eest tasutud summast hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul arvates Kauba saatmist tõendava dokumendi müüjale laekumise päevast või kauba saatmise päevast. Kauba tagastamine. Kohaletoimetamise ja teenindusteenuste kehtivad hinnad on toodud jaotises „Tarne“. Kui tagastatakse vaid osa Kaubast, tagastatakse selle Kauba kohaletoimetamise kulud, kui Kauba tagastamisel oli kohaletoimetamistasu. Juhul, kui Toode tagastatakse selle kvaliteedi puuduste tõttu, kohaldatakse käesolevate reeglite punktis 7.11 sätestatut.
- 7.8. Ostja vastutab Kauba väärtuse vähenemise eest (sealhulgas, kuid piirdumata, Eeskirja punktis 7.9 nimetatud juhtudel), kui see on tekkinud toimingute tõttu, mis ei olnud vajalikud Kauba laadi, omaduste ja toimimise kindlaks tegemiseks. Müüjal on õigus ühepoolselt vähendada Ostjale tagastatava summa suurust proportsionaalselt nimetatud kauba väärtuse vähenemisega.
- 7.9. Ostja vastutab Toote väärtuse vähenemise eest, kui Toode tagastatakse või selle pakend on kahjustatud, Toode on kaotanud kaubandusliku välimuse (kahjustatud etiketid, kaitsekile vms), Toodet on kasutatud, Toode on ilma autentsete siltide, kaitsekottide ja samade tarvikuteta, millega seda müüdi, Toode on räpases ja/või mitteoriginaalses pakendis (ilma juhiste ja garantiita, kui need tarniti koos Tootega), erineva koostisega kui Ostja poolt ostetud, Ostjale koos Toote, Toote lisatarvikute või tarvikutega üle antud tagastamata kingitused.
- 7.10. Tagastamisel on vaja esitada käibemaksuarve (selle number), või kassakviitung või muu Müüjalt Toote ostmist kinnitav dokument (nt: maksekaardi väljavõte) ja tellimuse number.
- 7.11. Kui Kaup tagastatakse Müüjale seoses Kauba kvaliteedi puudustega, kohustub Müüja täielikult tagastama Ostjale mittekvaliteetse Kauba eest tasutud hinna ja hüvitama saatmis- ja tagastuskulud. Kui tagastatakse vaid osa Kaupa, tagastatakse saatmiskulu vaid sel juhul, kui ülejäänutele sama tellimuse Kaupadele, ostes vaid neid, oleks kehtinud väiksem saatmiskulu, kui see saatmiskulu, mis kehtis, ostes Kaupa koos tagastatava Kaubaga, ja vaid selles ulatuses, mis on võrdne nimetatud saatmiskulu vahega. Kui oli valitud muu kui Müüja pakutud kauba tagastamise viis ning seetõttu on tekkinud ebaproportsionaalsed või väga suured kulud, ei ole Müüja kohustatud katma sellise kauba tagastamiskulusid.
- 7.12. Tavapraktika on see, et Müüja kannab tagastatavad summad Ostja nimetatud pangakontole ükskõik millisesse Eesti Vabariigis tegutsevasse panka.
- 7.13. Müüjal on õigus mitte tagastada Ostjale tema poolt tasutud summasid või osa neist kuni Kauba tagastamiseni või kuni Ostja esitab tõendi kauba saatmise kohta.
- 7.14. Kui Kaup on Ostjale kohale toimetatud pärast Lepingu tühistamist:
- a) Ostja on kohustatud viivitamata tagastama kauba Müüjale;
- b) välja arvatud juhtudel, kui see on seotud mittekvaliteetse Kaubaga, nagu see on kirjas punktis 11, Ostja vastutab Kauba Müüjale tagastamise kulude hüvitamise eest;
- c) Ostjal on kohustus säilitada Kaupa nõuetekohaselt kuni selle Müüjale tagastamise hetkeni.
- d) Kauba eest tasutud hind ja saatmiskulud hüvitatakse Ostjale punkti 7 alusel.
- 7.15. Ostjal on kõigil juhtudel õigused, mis tekivad mittekvaliteetse Kauba ostmisel ja on sätestatud Eesti Vabariigi õigusaktides. Tagastamisreeglid, mis on sätestatud 7. ja teistes Eeskirja osades, ei mõjuta nende õiguste kehtimist.
8. Kohale toimetamine
Kohale toimetatava Kauba summa ei tohi olla väiksem kui Ostukorvi minimaalne summa, mille päevakohane suurus on märgitud jaotises „Tarne“.
- 8.1. Ostja valikul toimetab Kauba Ostja kulul kohale transpordiettevõte. Üksikutel Müüja poolt nimetatud juhtudel toimetatakse Kaubad kohale Müüja kulul.
- 8.2. Ostja, kes on tellimuse esitamise ajal valinud toodete koju toimetamise teenuse, on kohustatud nimetama täpse Kauba kohale toimetamise koha. Kohale toimetamise täpne hind sõltub tellitud Kauba kaalust ja hinnast. Päevakohased kohaletoimetamise kulude suurused on märgitud jaotises „Tarne“.
- 8.3. Kauba mahalaadimise ja kandeteenused tellitakse eraldi enne Kauba eest tasumist. Kaupade maha laadimise ja kandeteenuse eest tasub Ostja. Üksikutel Müüja poolt nimetatud juhtudel tasub Kaupade maha laadimise ja kandeteenuse eest Müüja. Aktuaalsed mahalaadimis- ja kandeteenuste suurused on märgitud jaotises „Tarne“.
- 8.4. Ostja tellimus täidetakse planeeritavaks päevaks, mis on märgitud punktis 5.6 nimetatud sõnumis Kauba välja saatmise kohta, välja arvatud juhul, kui ilmnevad Müüja kontrollile mittealluvad sündmused (nagu neid on kirjeldatud käesoleva Eeskirja osas 17).
- 8.5. Tavaliselt toimetatakse Kaubad Ostja nimetatud aadressile jaotises „Tarne“ nimetatud tähtaja jooksul. Toote eeldatavast tarneajast teavitatakse Ostjat alati e-posti teel.
- 8.6. Kui tellitud on rohkem kui üks Kaubaühik, siis võidakse need kohale toimetada erineval ajal, sest neid transporditakse erinevatest ladudest. Selle eest transpordi lisatasu ei võeta.
- 8.7. Kauba omandiõigus läheb Ostjale üle hetkel, kui kuller annab Kauba Ostjale üle. Kauba juhusliku hävimise või rikkumise risk läheb Ostjale üle siis, kui tema või tema nimetatud isik, välja arvatud kuller, võtab kauba vastu. Kui Kauba vedaja on Ostja ise valinud, Müüja aga sellist tarneviisi välja ei pakkunud, läheb selles osas nimetatud risk üle Ostjale siis, kui Kaup antakse üle vedajale.
- 8.8. Saadetise kohale toimetamise ajal on Ostja või olenevalt olukorrast Ostja esindaja kohustatud koos transpordiettevõtte esindajaga kontrollima saadetise pakendi seisundit, juhindudes kulleriteenuseid osutava organisatsiooni eeskirjast, mis on ära toodud jaotises „Tagastamine ja garantii“.
- 8.9. Kui on tuvastatud, et pakend on kahjustatud, siis on Ostjal või olenevalt olukorrast Ostja esindajal õigus saadetist mitte vastu võtta. Sel juhul täidab kulleriteenuseid osutava organisatsiooni esindaja koos Ostjaga või olenevalt olukorrast Ostja esindajaga spetsiaalse saadetiste kontrollimise akti, mille esitab kulleriteenuseid pakkuva asutuse esindaja ja milles kirjeldatakse leitud kahjustusi.
- 8.10. Kui Ostja või olenevalt olukorrast Ostja esindaja on saadetise vastu võtnud ja andnud allkirja kulleriteenuseid osutava ettevõtte esindaja käsiskännerisse või tarne paberkandjal kinnituslehele ilma märkusteta, siis loetakse, et Kaup on kohale toodud kahjustamata pakendis ja käsiskänneris või tarne paberkandjal kinnituslehel nimetatud lisateenused on nõuetekohaselt osutatud, kui ei ole tõestatud vastupidist.
- 8.11. Kui Kaubad on Ostja nimetatud aadressile kohale toodud ja seal üle antud, siis loetakse, et Kaup on Ostjale üle antud, vaatamata sellele, kas Kauba võttis faktiliselt vastu Ostja või Ostja nimetatud aadressil ükskõik milline teine isik.
- 8.12. Kui Kaupa ei võta vastu Ostja ise, siis on Ostja kohustatud kohale toimetamise tellimuse täitmisel nimetama Kauba vastu võtma volitatud isiku andmed.
- 8.13. Kauba vastuvõtmisel tuleb esitada kehtiv isikusamasust kinnitav dokument, et oleks võimalik Ostjat nõuetekohaselt tuvastada. Juhul, kui Ostja Kaupa ise vastu võtta ei saa, aga Kaup on kohale toimetatud Ostja nimetatud aadressil, siis ei ole Ostjal õigust esitada Müüjale pretensioone seoses Kauba valele isikule üleandmisega.
- 8.14. Ostja peab 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Kauba üleandmise hetkest kontrollima Kauba pakendit, kogust, Kauba välist kvaliteeti (s.o kas kaubal on ilmseid kvaliteedivigu), sortimenti, täielikkus ja komplekt. Kui Ostja ei ole nimetatud tähtaja jooksul seda kohustust täitnud ega ole Müüjale pretensioone esitanud, siis loetakse, et Kauba pakendid on nõuetekohased, kogus, kvaliteet, sortiment ja komplektsus vastavad Lepingu tingimustele.
9. Kauba hind ja kohale toimetamise kulud
- 9.1. Toodete hinnad on sellised, nagu on märgitud veebipoes. Müüja teeb kõik mõistlikud jõupingutused tagamaks, et Kauba hinnad Ostja poolt tellimuse esitamise hetkel oleksid õiged.
- 9.2. Kauba hinnad võivad muutuda, kuid muudatused ei avalda mõju juba sõlmitud Lepingutele.
- 9.3. Kauba hinnad avaldatakse ilma käibemaksu. Juhul, kui KM suurus muutub ajavahemikul tellimuse esitamisest kohale toimetamise päevani, siis KM muutumist arvestades võib hind muutuda, välja arvatud juhtudel, kui Ostja on Kauba eest täielikult tasunud enne KM suuruse muutumist. Müüja teavitab hinna taolisest muutumisest Ostjat kirjalikult ja annab Ostjale võimaluse soetada Kaubad korrigeeritud hinna eest, arvestades KM muutunud suurust, või tühistada tellimus. Tellimust ei täideta seni, kuni ei ole saadud Ostja vastust. Juhul, kui Ostjaga ei õnnestu kontakti saada tema nimetatud kontaktidel, siis loetakse, et tellimus on tühistatud ja Ostjat teavitatakse sellest kirjalikult.
- 9.4. Kauba hinnad ei sisalda tellimuse vormistamise, kohaletoimetamise ja kauba kohaletoimetamise kulusid. Veebipoes märgitud kohaletoimetamise kulu suurus võib muutuda. Esitatud tellimusele rakendatakse tellimuse vormistamise hetkel märgitud kohaletoimetamise kulu suurust. Jooksvad tarnekulud on toodud jaotises „Tarne“.
10. Käibemaksu pöördmaksustamine
- 10.1. Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud kaubad on pöördkäibemaksuga maksustatud. Pöördkäibemaksu ei kohaldata, kui tellimuse esitanud käibemaksukohustuslane teeb makse pangakontolt, mis ei kuulu talle. Käibemaksutagastus puudub.
11. Tasumine
- 11.1. Kauba eest võib Ostja tasuda:
- • Internetimaksed (pangalingid).
- • Maksekaardiga (krediit- või deebetkaardiga).
- • Pangaülekanne (ettemaksuarve alusel).
- 11.2. Juriidilistele isikute antakse samuti võimalus tasuda pangaülekandega Müüja pangakontole, mis on märgitud Ostjale saadetud ettemaksuarvele, märkides Ostjale antud tellimuse numbri maksekorralduse sisu lahtrisse.
- 11.2.1. Juriidilistel isikutel, kes tasuvad Kauba eest pangaülekandega või internetipangas, on soovitatav maksekorralduse teabesse sisestada ettevõtte kood, et maksjat oleks võimalik kiiremini tuvastada. Sel juhul saab tellimuse süsteemis kinnitada ja alustada selle täitmist kiiremini.
- 11.3. Kui Ostja on valinud punktis 11.1sätestatud tasumisviisi, siis on Ostja kohustatud kinnitama maksekorralduse Ostja pangas hiljemalt 24 (kahekümne nelja) tunni jooksul pärast nupule „Tellimine“ vajutamist. Kui selle tähtaja jooksul ei ole maksekorraldust kinnitatud, siis on Müüjal õigus arvata, et Ostja on Lepingust loobunud, ja tellimus tühistada.
- 11.4. Ostja valitud Kaubad reserveeritakse Müüja süsteemis ning Müüja asub tellimust täitma:
- a) kui Müüja saab Ostja pangast teatise, et valitud Kauba eest on tasutud – punktides 11.1 ja 11.2 sätestatud juhul.
- 11.5. E-pood Tax Free teenuseid ei paku.
- 11.6. Tasumisega seotud täpsem teave on esitatud jaotises „Tasumine“.
12. Ostja õigused
- 12.1. Ostja kohustub ostuvormil esitama vaid õiged ja põhjalikud andmed. Kui muutuvad ostuvormil esitatud andmed, on Ostja kohustatud viivitamata need uuendama.
- 12.2. Ostja kohustub ausalt ja õigesti kasutama e-poodi, mitte kahjustama selle tööd või stabiilset toimimist. Kui Ostja ei järgi seda kohustust, on Müüjal õigus etteteatamata piirata või peatada (lõpetada) Ostja võimalus kasuta e-poodi ja ta ei vastuta mingite sellega seotud Ostja kahjude eest.
- 12.3. Ostja on kohustatud tasuma tellitud Kaupade eest ja need vastu võtma vastavalt käesolevas Eeskirjas kehtestatud korrale.
- 12.4. Olenemata kohustustest, mis on sätestatud Eeskirja punktides, kohustub Ostja, enne kui hakkab Kaupa kasutama (sh seda kokku panema, monteerima jne), vaatama selle üle ja veenduma, et saadud kaup on see, mille Ostja tellis.
- 12.5. Ostja on kohustatud järgima muid käesolevas Eeskirjas ja Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud nõudeid.
13. Tootja garantii
- 13.1. Mõningatele Müüja müüdavatele Kaupadele kehtib tootja garantii. Teave selle ja sellega seotud tingimuste kohta on esitatud Kaubale lisatud tootjagarantiis.
- 13.2. Tootjagarantii lisandub Ostja õigusele, mis on seotud mittekvaliteetsete Kaupadega.
14. Müüja kohustused
- 14.1. Müüja kohustub:
- a) tegema pingutusi, et luua Ostjale tingimused e-poes pakutavate teenuste korrektseks kasutamiseks;
- b) austama Ostja privaatsust, Ostja isikuandmeid käitlema vaid Eeskirjas, Privaatsuspoliitikas ja Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud korras.
- 14.2. Müüja kohustub järgima kõiki selles Eeskirjas sätestatud nõudeid.
15. Kauba kvaliteet
- 15.1. Müüja tagab Kauba kvaliteedi (seadusjärgne kvaliteedigarantii). Müüja annab erinevatele sama liiki Kaupadele teatud aja kehtiva kvaliteedigarantii, mille kestus ja muud tingimused on kirjas selliste Kaupade tootekirjeldustes.
- 15.2. Kauba puudujäägid kõrvaldatakse, ebakvaliteetsed Kaubad vahetatakse ja tagastatakse, juhindudes Eeskirjas sätestatud korrast ja arvesse võttes Eesti Vabariigi õigusaktide nõudeid, kahe aasta jooksul Kauba üleandmise päevast, kui Kauba puudujäägid tekkisid enne Kauba üleandmist või seoses enne Kauba üleandmist tekkinud põhjustel, mille eest vastutab Müüja.
- 15.3. Ostja, kes soovib esitada kaebuse mittekvaliteetse või mittetäielikult komplekteeritud Kauba kohta, võib seda teha e-kirjaga aadressil [email protected].
- 15.4. Pretensiooni esitamisel peab Ostja esitama Toote ostu kohta käibemaksuarve (selle numbri) või kassakviitungi või muu Müüjalt Toote ostu-müüki kinnitava dokumendi (nt maksekaardi väljavõte) ja täpsustama järgmine teave:
- a) Kauba tellimuse numbri;
- b) nimetama Kauba defekti, rikke tunnused või puuduoleva osa;
- c) esitama teised tõendid, näiteks Kauba foto, mittekvaliteetse koha foto (kui see on mehaaniline vigastus ja seda on võimalik pildistada), Kauba tootepakendi foto, muu info.
- 15.5. Kaebuse esitamisel on Ostja kohustatud nimetama, milline oleks tema soov pretensiooni lahendamiseks:
- a) et Müüja kõrvaldaks tasuta mõistliku aja jooksul Kauba puudujäägid, kui puudujääke on võimalik kõrvaldada;
- b) et Müüja vähendaks vastavalt ostuhinda;
- c) et Kaup vahetataks analoogse nõuetele vastava kvaliteediga kauba vastu, välja arvatud juhul, kui puudujäägid on väikesed või tekkisid Ostja süül;
- d) et Müüja tagastaks Kauba hinna ja tühistaks Lepingu, kui nõuetele mittevastava kvaliteediga Kauba müümine on lepingu oluline rikkumine.
- 15.6. Pärast pretensiooniga tutvumist antakse vastus tehtud otsuse ja tehtavate toimingute kohta 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Ostja kaebuse laekumise päevast.
- 15.7. Kauba kvaliteedi, garantiihoolduse küsimustes võib Ostja helistada ka telefonil +372 5533042 või esitada oma küsimused e-posti aadressil [email protected].
16. Vastutus
- 16.1. Ostja vastutab tegevuse eest, mida tehakse e-poe kasutamisel, sealhulgas, kuid piirdumata, ostuvormis esitatud andmete õigsuse eest. Ostja vastutab tagajärgede eest, mis tekkisid ostuvormil esitatud andmete vigade või ebatäpsuse korral.
- 16.2. E-poes registreerunud Ostja vastutab oma sisselogimise andmete säilitamise ja (või) kolmandatele isikutele üleandmise eest. Kui e-poes osutatud teenuseid kasutavad kolmandad isikud, kes on sisse loginud e-poodi, kasutades selleks Ostja sisselogimise andmeid, peab Müüja sellist isikut Ostjaks ja Ostja vastutab sellise kolmanda isiku kõigi toimingute eest, mis on tehtud e-poes.
- 16.3. Müüja, kui see ei ole vastuolus kehtivate õigusaktidega, vabastatakse igasugusest vastutusest neil juhtudel, kui kahjud tekivad sellest, et Ostja, võtmata arvesse Müüja soovitusi ja oma kohustusi, ei tutvunud käesoleva Eeskirjaga, Privaatsuspoliitikaga ja teiste selles Eeskirjas sätestatud dokumentidega, kuigi selline võimalus tal oli.
- 16.4. Ostja on kohustatud hoidma oma e-poe andmeid turvaliselt ja mitte avaldama neid, tagama, et andmed oleksid teada vaid temale endale ja andmeid kasutaks vaid ta ise, mitte andma üle või muul moel mitte võimaldama teistel isikutel selliste andmetega tutvuda või neid kasutada. Kui tekib kahtlus, et sisselogimise andmed võisid sattuda teise isiku kätte, viivitamata teavitama sellest Müüjat, lisaks viivitamata teavitama Müüjat e-poodi sisselogimise andmete rikkumisest või avalikustamisest. Kõik toimingud, mis on teostatud Ostja tuvastamise koodiga, loetakse ostja poolt teostatuks ja Ostja vastutab täielikult selliste toimingute tagajärgede eest.
- 16.5. E-poega sõlmitud Lepingu rikkumise eest vastutavad pooled Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud korras.
- 16.6. Sel juhul, kui Müüja rikub selle Eeskirja sätteid, vastutab ta Ostjale tekitatud kahju eest, mis tekib selles Eeskirjas sätestatud rikkumise tagajärjena. Kahju loetakse eeldatavaks, kui see on Müüjapoolse rikkumise ilmselge tagajärg või kui Müüja ja Ostja on sellist kahju või kaotust Lepingu sõlmimise ajal mõistnud.
- 16.7. Müüja ei vastuta teiste ettevõtete veebilehtedel esitatud teabe eest, isegi kui Ostja satub nendele veebilehtedele Müüja e-poes olevate viidete kaudu, välja arvatud juhul, kui sellel veebisaidil on esitatud teave Müüja poolt müüdavate kaupade ja kauba omaduste kohta. Sel juhul vastutab Müüja pakutava Toote kohta vajaliku, täieliku, õige ja mitteeksitava teabe esitamise eest.
17. Müüja poolt mittekontrollitavad sündmused
- 17.1. Müüja ei vastuta Lepingu või Lepingust tulenevate kohustuste täitmata jätmise või hilinemise eest, kui selline täitmata jätmine või viivitus on tingitud vääramatu jõu asjaoludest.
- 17.2. Sel juhul, kui toimub Müüjast sõltumatu sündmus, mis mõjutab Müüja kohustuste nõuetekohast täitmist Lepingu alusel:
- a) Müüja teavitab viivitamatult Ostjat; ja
- b) Müüja Lepingust tekkinud kohustuste täitmine peatatakse ja kohustuste täitmise tähtaega pikendatakse seniks, kuni lõpevad Müüjast sõltumatud sündmused. Kui Müüja poolt mittekontrollitavad sündmused mõjutavad Kaupade tarnet Ostjale, kooskõlastab Müüja uue tarnekuupäeva pärast seda, kui lõpevad Müüja poolt mittekontrollitavad sündmused.
18. Teabe edastamine
- 18.1. Eeskirjas kasutatav mõiste „kirjalik“ hõlmab ka e-kirju.
- 18.2. Ostja, kes soovib võtta ühendust Müüjaga kirjalikult või sel juhul, kui Eeskirjas on sätestatud Ostja kohustus võtta Müüjaga ühendust kirjalikult, edastab Ostja e-kirja aadressil [email protected] või tavakirja aadressil Automaatikakeskus OÜ, Kadaka tee 42a, Tallinn, Harjumaa, 12915. Müüja teavitab Ostjat teate saamisest kirjalikult (enamasti e-kirjaga). Lepingust taganemise korral kehtib Müüja poole pöördumise kord, mis on sätestatud Eeskirja osas 7.
- 18.3. Müüja saadab kõik teated Ostjale Ostja ostuvormil märgitud e-posti aadressil.
19. Muud sätted
- 19.1. Kõigile Lepingutele, mis sõlmitakse Müüja ja Ostja vahel, kehtib see Eeskiri koos dokumentidega, mis on selgelt nimetatud. Igasugused kõrvalekaldumised sellest Eeskirjast kehtivad vaid sel juhul, kui need on vormistatud kirjaliku dokumendina.
- 19.2. Ostja, kes juhindub Eesti Vabariigi õigusaktidest, omab teatud õigusi, mis on seotud mittekvaliteetse Kaubaga. Ühtegi selle Eeskirja sätet ei tohiks tõlgendada selliste õiguste kasutamist piiravatena.
- 19.3. Müüjal on õigus võõrandada oma õigused ja kohustused Lepingu alusel kolmandale isikule või isikutele, kuid selline õiguste ja kohustuste võõrandamine ei mõjuta Ostja õigusi ja Müüja kohustusi selle Eeskirja alusel. Sellise võõrandamise korral teavitab Müüja Ostjat, esitades teabe üleandmise kohta e-kaupluses.
- 19.4. Ostjal ei ole õigus võõrandada või üle anda kõiki või osa oma õigustest ja kohustustest, mis tekivad sellest Eeskirjast, kolmandale isikule või isikutele Müüja kirjaliku nõusolekuta.
- 19.5. Kui mõni selle Eeskirja säte on kohtu poolt kuulutatud ebaseaduslikuks, kehtetuks või mitte rakendatavaks, siis jäävad teised Eeskirja sätted kehtivaks ja toimivaks täies mahus. Kuid kui mõni selle Eeskirja säte on tunnistatud ebaseaduslikuks, kehtetuks või rakendatavaks ainult osaliselt või teatud kindlas mahus, siis jääb see kehtima selles mahus, milles seda ei tunnistatud ebaseaduslikuks, kehtetuks või mitte rakendatavaks.
- 19.6. Sellele Eeskirjale ja suhetele osapoolte vahel selle Eeskirja alusel (sealhulgas Lepingu sõlmimise, kehtimise, mittekehtimise, ellu viimise ja tühistamise küsimused) kehtivad Eesti Vabariigi seadused ja neid tõlgendatakse Eesti Vabariigi seaduste alusel.
- 19.7. Iga vaidlus, arusaamatus või nõue, mis tekib sellest Eeskirjast või on seotud selle Eeskirjaga, selle rikkumisega, lõpetamise või mittekehtimisega, lahendatakse lõplikult Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud korras.
- 19.8. Avaldused või kaebused Müüja e-poest soetatud Kauba kohta võib Ostja esitada tarbijate vaidluste lahendamise elektroonilisel platvormil – http://ec.europa.eu/odr/.
- 19.9. Tarbijakaitsega seotud vaidlused lahendab kohtuväliselt Riiklik tarbijakaitseamet, Pronksi 12, 10117 Tallinn, http://www.komisjon.ee/.
Meist
OMI.ee internetipood – Eesti suurim elektroonikakomponentide müüja!
OMI.ee on Eesti juhtiv elektroonikakomponentide müüja. Meilt leiate kiiresti ja lihtsalt kõik vajalikud elektroonikatarvikud oma projektide jaoks. Meie e-pood on loodud selleks, et pakkuda laia valikut elektroonikakomponente ning tagada kiire ja mugav ostukogemus.
Meie laos on alati saadaval miljoneid tooteid, mis pärinevad enam kui 1500 usaldusväärse tarnija käest. See tähendab, et leiate meie e-poest alati vajalikud komponendid, olgu need siis passiivelemendid, mikrokontrollerid, andurid, juhtimissüsteemid või muud elektroonikaga seotud tooted. Oleme kättesaadavad nii algajatele kui ka kogenud elektroonikahuvilistele ning professionaalsetele inseneridele.
OMI.ee internetipoe operaatoriks on Automaatikakeskus OÜ, mis on juba ligi 10 aastat pakkunud kvaliteetseid elektroonikakomponente ja automaatikalahendusi. Meie kogemustepagas ning pühendumus klienditeenindusele tagavad teile parima ostukogemuse ja tehnilise toe, mida vajate. Lisaks pakume kiireid ja usaldusväärseid tarne- ning maksevõimalusi, et teie ostud oleksid mugavad ja efektiivsed.
Ostlemine OMI.ee-s on lihtne ja mugav. Meie e-pood on kasutajasõbralik ja tellimuse vormistamine on vaid mõne kliki kaugusel.
Liituge meie tuhandete rahulolevate klientidega ja avastage parimad elektroonikakomponendid ning tarvikud OMI.ee internetipoest. Oleme alati valmis aitama teid teie elektroonikaprojektide elluviimisel!